Pinterest…

Fotogalerie, Novinky

Sdílím s Vámi svůj profil na Pinterestu, kde připínám a tvořím nástěnky z fotek, které jsem našla na internetu a nějak mě zaujaly, zalíbily se mi apod.

Profil obsahuje nástěnky s těmito tématy: Těhotenství a porod, Maminky a miminka, Děti a miminka, Kojení, Spojení, Inspirace, Láska pro Zemi, Umění, Moje fotografie, Lidé, Special Places (pro tuto nástěnku nemám český překlad, neboť slovo speciální a zvláštní se jako přívlastek k místům, která jsou zobrazena na fotkách, nehodí), Emoce, Free Generation (opět bez českého překladu, prostě Free generation :D)

Časem určitě do těchto nástěnek přibudou další fotky a přibudou i nástěnky s jinými tématy…

Celý koncept Pinterestu se mi moc líbí. Svět je o sdílení…tak se k nám dostanou informace, které nás můžou posunout na naší životní cestě dál, mohou nám pomoci prožít svůj život prostě epicky a krásně apod….

Určitě neváhejte s tvorbou vlastního profilu… některé bytosti může inspirovat to, co nějak obohatilo vás, to, co máte rádi…

ZDE je odkaz 🙂

Zanechat Odpověď

